HTML

A blogger neve: "ádáz próféta"

Friss topikok

  • Adani: A videokártya screen loggere hova mentette a kepernyokepet? Honnan volt eprom égető ill. Hogy sike... (2021.06.20. 21:22) Hekk-háború
  • maztro: tothbalint.info - Akik még nem értesültek Februárban bekövetkezett haláláról (ezen a blogon jelenl... (2020.05.13. 00:07) Nem tehetek róla (3/3)
  • dangbird: A "folytatás holnap" nem úgy értendő, mint a Bujdosó esetében, hogy "majd egyszer", hanem tényleg ... (2020.01.06. 11:32) Nem tehetek róla (1/3)
  • dangbird: @Kither Deckel: Ez mire vonatkozott? (2019.08.15. 14:40) Kupaktanács
  • Erich: Somlósi Lajos anyagai szerintem a legjobban csak az vele a probléma,hogy nagyon kevés ember jut el... (2018.12.23. 18:55) Újra az egészséges étkezésről - olvasói levél

Címkék

13 (1) 2010 (1) advent (1) Ákos (1) borg (1) cameron (1) Chase (1) Csillagok Háborúja (1) Cuddy (1) disney (1) download (1) Dűne (1) dvd (1) dvdrip (1) film (1) filmezés (1) filmrendezés (1) Flynn (1) Foreman (1) forgatás (1) Frank Herbert (1) George Lucas (1) hangszerkesztés (1) Harry Potter (1) házi (1) House (1) Imája (1) J. K. Rowling (1) karácsony (1) katona (1) készítés (1) Kétfarkú (1) kórház (1) kutya (1) Luca (1) master (1) movie (1) népmese (1) part (1) rajzfilm (1) Rapunzel (1) Rasa (1) star (1) Star Wars (1) Tangled (1) Taub (1) tomcat (1) Törley (1) torrent (1) Trek (1) utómunka (1) választás (1) viccpárt (1) videó (1) videószerkesztés (1) Walt (1) Wilson (1) yang (1) yin (1) Címkefelhő

Ákos Borg klip

2010.12.26. 15:04 dangbird

Bő egy hónapba került, mire az ötletből valóság lett. Persze ez már rég nem a 2012 Blog reklámozásáról szólt, egyszerűen csak meg akartam csinálni.

Hogy miért tart 50 óráig egy ilyen klipet összevágni? Csak ízelítőnek, hogy miért nem került fel már ma délben: ugyanis készítés közben átléptem a Premiere képességének a határait, és gyakorlatilag nem lehetett lerenderelni egy darabban, folyton lefagyott, vagy Unknown error """hibaüzenettel""" leállt. (Úgy megbasztak volna az érettségin, ha ilyen hibaüzenet gyanánt ilyet írok a programba, hogy építőipari munkásként lettem volna kénytelen dolgozni a későbbiekben. ) Szóval nagy nehezen sikerült 2 darabban lerenderelnem, ekkor a VirtualDub kezdett alakítani: a két tökéletesen azonos formátumú videót nem volt hajlandó összefűzni. Jó, akkor mindkettőt átrágattam vele, saját kimenetét talán megeszi. Nem. Végül image sequence formájában mentettem ki a két videót, a Total Commander Multi Rename Tooljával egy szekvenciát csináltam belőle, majd visszakonvertáltam aviba.
Ha a Paramount copyright infringementet jelent, akkor felgyújtom őket.

4 komment

Címkék: star katona borg Ákos Trek Imája Rasa Tabula

A bejegyzés trackback címe:

https://marioatreides.blog.hu/api/trackback/id/tr826226238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez szép lett 2010.12.27. 19:54:55

(Úgy megbasztak volna az érettségin, ha ilyen hibaüzenet gyanánt ilyet írok a programba, hogy építőipari munkásként lettem volna kénytelen dolgozni a későbbiekben. ) Így is ez lett... utóbb... ö... (wasn't me)

tsjoe 2010.12.27. 21:11:51

üdv! Jól sikerült a videó, igen szép kritika azoknak akiknek szól, de vajon (ha találkoznak vele) megértik-e? Mert ebben nem vagyok biztos. Be kell vallanom régebben nem utáltam, de nem igazán szerettem Ákost. Gondolatilag elvont és látszólag "követhetetlen" szövegei voltak/vannak (most már hozzáteszem a lebutított ember számára). És hát mostanában jöttem rá, hogy ez miért volt így. Mert egyszerűen nem értettem meg mit akar vele mondani. Most viszont már megértettem és azt is, hogy miért így "mondja"... Köszönet a blogért, az előadásokért!

M.A. 2010.12.28. 11:48:36

"Így is ez lett... utóbb..." - azért volt ott a mosolygós fejecske. "vajon (ha találkoznak vele) megértik-e?" - egyrészt nyilván nem fognak vele találkozni, a "dedikáció" csak egy segítség a klip értelmezéséhez, másrészt hogyne értenék, persze mindenki azon a szinten, amin ő van. (Van olyan rejtett üzenet is a klipben, amit csak a legfőfőfőbb emberek értenének, de ők se egészen.)

M.A. 2010.12.28. 11:51:25

Egyébként csak most jöttem rá, hogy tulajdonképpen nem is kellett volna erre a példányra felirat, minthogy két példányban töltöttem fel, különböző kulcsszavakkal, az egyiket ákosos videókhoz kötve, a másikat startrekes videókhoz, úgyhogy a beágyazott példányt csak magyar közönség fogja megtalálni. De most már nem cserélem ki.
süti beállítások módosítása