HTML

A blogger neve: "ádáz próféta"

Friss topikok

  • Adani: A videokártya screen loggere hova mentette a kepernyokepet? Honnan volt eprom égető ill. Hogy sike... (2021.06.20. 21:22) Hekk-háború
  • maztro: tothbalint.info - Akik még nem értesültek Februárban bekövetkezett haláláról (ezen a blogon jelenl... (2020.05.13. 00:07) Nem tehetek róla (3/3)
  • dangbird: A "folytatás holnap" nem úgy értendő, mint a Bujdosó esetében, hogy "majd egyszer", hanem tényleg ... (2020.01.06. 11:32) Nem tehetek róla (1/3)
  • dangbird: @Kither Deckel: Ez mire vonatkozott? (2019.08.15. 14:40) Kupaktanács
  • Erich: Somlósi Lajos anyagai szerintem a legjobban csak az vele a probléma,hogy nagyon kevés ember jut el... (2018.12.23. 18:55) Újra az egészséges étkezésről - olvasói levél

Címkék

13 (1) 2010 (1) advent (1) Ákos (1) borg (1) cameron (1) Chase (1) Csillagok Háborúja (1) Cuddy (1) disney (1) download (1) Dűne (1) dvd (1) dvdrip (1) film (1) filmezés (1) filmrendezés (1) Flynn (1) Foreman (1) forgatás (1) Frank Herbert (1) George Lucas (1) hangszerkesztés (1) Harry Potter (1) házi (1) House (1) Imája (1) J. K. Rowling (1) karácsony (1) katona (1) készítés (1) Kétfarkú (1) kórház (1) kutya (1) Luca (1) master (1) movie (1) népmese (1) part (1) rajzfilm (1) Rapunzel (1) Rasa (1) star (1) Star Wars (1) Tangled (1) Taub (1) tomcat (1) Törley (1) torrent (1) Trek (1) utómunka (1) választás (1) viccpárt (1) videó (1) videószerkesztés (1) Walt (1) Wilson (1) yang (1) yin (1) Címkefelhő

Katasztrófa ellen...

2015.08.18. 18:29 dangbird

KATASZTRÓFA-!

Felfelé már könnyebb volt a mozgólépcső; meredély is mindig könnyebb emelkedőnek, mint lejtőnek. Ahogy kiléptem a vakitó fénybe, elsőnek a Dunát pillantottam meg! Ott hömpölygött a csupakék folyam, a magyarság nagy élet-ere, előttem egy jardnyira. Másodszor láttam életemben, nem szaladgáltam partjára; hisz kötelességből voltam itt, a Dunára pedig tudtam, lesz még elég alkalmam. Fürdhetek is benne tán, bár a védmű igen magas, de biztosan van alkalmas hely. A tanító úr rég elmagyarázta, egész Budapest egy óriási duzzasztómű, amely a Vajka-Nagymarosi szakasz tavaival együtt biztosítja, hogy a Duna minden évben elöntse az ártér bőinges világát.

A Békeőrséget aztán nem kellett keresnem. Roppant fehér épület, szemben a meteró kijáratával. Megindultam hát Budapest jellegzetes járdaburkolatán, a lécből hasított gyeprácson. A tér szélén zebra közlekedési lámpással, akár Monoron. Hogy a kaszálást tevő emberke előzöldült, átmentem; széles lépcső vezetett fel a bejárathoz.

(GEO)

Gyeprács. Közötte fű, ami a földből nő ki. A földből, ami elnyeli a vizet...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marioatreides.blog.hu/api/trackback/id/tr517716094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nikiló 2015.08.25. 13:42:18

A lécből hasított gyeprácsot továbbra sem tudom vizualizálni.
Ha meg igen, akkor csak az jut eszembe, hogy baromi jó lehet a nedves faléceken meg a sáros füvön csúszkálni esős időben..... (a magassarkút meg sem említem, mert arra mondhatod, hogy az nem lesz...)
:)
süti beállítások módosítása